View Full Version : Damien Rice - O
De wat luister je nu draad is niet genoeg :p
Ik vind dit wel ZO'N geweldige cd...
The Blower's Daughter
Cold Water
Amie
Allemaal geweldig. Mooie strijkers, mooie vrouwenstem.
Super!!!
J@ckie e e e
05-08-2004, 08:38 AM
OOoooooh nu krijg ik toch weer zin om hem weer te draaien haha. Meestal op mp3 draai ik ze helemaal grijs en zodra je ze op CD hebt gebrand luister je er bijna nooit meer naar, vreemd is dat eigenlijk. Heb je die live CD ook al gedownload?
Deze CD is idd. echt mooi, ik had hem zelfs nog bij joost in de kast gespot. Ik moet em zelf ook nog steeds kopen. Ik vind Cannonball, Volcano & Older Chests wel de mooiste van het album.
slipperyfaery
05-08-2004, 12:42 PM
Ik voel een sterke band met Damina Rice... Hij komt uit county Kildare waar ik nu woon! :D Sterker nog hij komt uit een stad hier een paar kilometer vandaan. Hmm, mijn vriendje heeft daar een lange tijd gewoond dus misschien heeft hij nog handige contacten...
Ierland heeft super veel muzikaal talent. Op Paddy's day ben ik naar een concert van Kila geweest en dat is echt helemaal fantastisch! Zeker waard om een CD van te kopen.
Tog e go Bog E!
Little Idiot
05-09-2004, 07:10 AM
Damien...PURRRRR. Ik hou van zijn muziek :)
Hij gaat echt nog heel groot worden..:)
Damien heeft vette bakkebaarden :p.
J@ckie e e e
05-13-2004, 08:10 AM
Ik vind het niet zo mooi klinken, maar hier is de Damien Rice cover van Bjork Play Dead (http://pwp.etb.net.co/Meowth/Damien%20Rice%20-%20Play%20Dead%20(Bjork%20Cover)%2012.15.03.mp3) live (15 december 2003)
Damien heeft vette bakkebaarden :p.
... over een paar jaartjes kun jij die ook hebben ;)
Ik kan ze nu al kweken, grapjas :p. Alleen geen zin in, ik denk dat ik me trouwens niet aan de afspraak ga houden en m'n haar echt wat korter laat knippen voordat ik naar normandië ga..
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.